Anotace dílen

  Pátek 10.11.2017

Dílna
#1 ― "Je to vůbec možné?" Čteme a píšeme v zeměpise
#2 ― Kreativní řešení konfliktů: dílna divadla Fórum
#3 ― Vrány z Hruškovic
#6 ― Ochutnávka grafické dílny - VV
#7 ― Jak to, že byli Češi ochotni v 19. století věřit padělaným rukopisům?
#16 ― Ochutnáváme knihy v dílnách čtení
#21 ― Korýši s angličtinou (CLIL nejen v přírodopise)
#27 ― Od říkadla k písničce
#30 ― Rozvoj čtenářství ve školní družině
#35 ― Mentorské dovednosti ve službách učitele
#37 ― Jak učit párově v různých předmětech
#38 ― Párová výuka a individuální spolupráce mezi pedagogy
#39 ― Rozvíjení čtenářství ve školní družině
#57 ― Velké otázky o světě - seminář metody filozofie pro děti
#58 ― 2D geometrie v prostředích aneb Hejného metoda na 2.stupni v praxi
#65 ― Badatelství pro první stupeň ZŠ
#73 ― Práce s integrovanými žáky
#75 ― Netradiční aktivity v hodinách tělesné výchovy
#77 ― Blank Apps (Prázdné aplikace)
#80 ― Hry pro třídní kolektivy druhého stupně ZŠ v rámci třídnických hodin
#86 ― The Sound of English - Teaching English Pronunciation
#88 ― ...aby děti rády četly
#96 ― Vačice, která se nesmála (Frank Tashlin) – čtenářské strategie (pro 2. – 3. ročník)
#97 ― Gramatika obrazem - vyjmenovaná slova aneb praktické využití filmové výchovy v hodinách čj
#102 ― Možnosti a formy sebereflexe nejmenších
#106 ― On si začal (Vedení žáků k odpovědnosti na základě poznatků o fungování mozku)
#115 ― Různé děti = různé potřeby aneb Jak se vrozené nastavení mozku promítá do učení
#118 ― Lapbooky, pokusy, práce s oborovými texty - to vše v naší dílně .-)
#122 ― Jak dobře naplánovat projekt, aby mě bavil?
#130 ― Motivace a učení
#136 ― DISKUZNÍ PANEL - Co a jak je potřeba systémově změnit, aby se zlepšila kvalita výuky a učení
Dílna
#9 ― Motivace a učení
#14 ― Rozvoj geometrické představivosti
#15 ― Lapbook aneb kreativně při výuce i mimo ni
#28 ― Sebeobrana nejen pro žákyně 9. tříd
#29 ― Práce s netradičními texty v přírodovědných oborech aneb nebojte se hledat texty.
#31 ― Jak na oborové čtení u začínajících čtenářů
#34 ― Management školní třídy
#45 ― Kat Mydlář
#46 ― Zájmové aktivity ve školní družině
#52 ― Kontinuální rozvoj čtenářství na 1. stupni ZŠ
#70 ― Individualizace výuky na základě typologie MBTI
#71 ― Nebojme se poezie
#72 ― Filosofie pro děti
#76 ― Vejce a já
#81 ― Jóga smíchu
#89 ― Vlastní cestou za poznáním
#92 ― Prevence stresu a vyhoření aneb jak se starat sám o sebe
#94 ― Jak přesvědčivě mluvit
#98 ― Báje a pověsti - praktické využití filmové výchovy v hodinách čj
#100 ― Mluvnice ať je služkou řeči
#103 ― Podpora čtenářské (pre)gramotnosti prostřednictvím hudebních činností
#105 ― Zkušenosti se zaváděním změn ve škole s důrazem na tvorbu nového školního kurikula
#107 ― Vy jste si na něj zasedla (Komunikace s rodiči)
#108 ― Zlomky ve vyučování na 1. stupni ZŠ
#109 ― Třídnická hodina - náplň a vedení třídnické hodiny
#112 ― Rizika dospívání v dnešní době a jak o nich s dětmi komunikovat
#119 ― Leximapping - jak učit pomocí myšlenkových map
#121 ― Kde má místo myšlenková mapa v (učitelské) praxi?
#123 ― Skupinová výuka a individualizace pro efektivní vzdělávání dětí
#129 ― Ochutnávka grafické dílny - VV
#131 ― Jak učit párově v různých předmětech
#132 ― Práce s integrovanými žáky

  Sobota 11.11.2017

Dílna
#4 ― Centra aktivit v programu Začít spolu
#5 ― Dílna psaní
#8 ― Využití formativního hodnocení k lepšímu učení žáků
#12 ― Prožitková hudební výchova
#17 ― Elektrické obvody vlastníma rukama a hlavou
#19 ― Hry zaměřené na mluvený projev s ohledem na gramatiku a otázky v hodinách angličtiny na 1. stupni ZŠ
#24 ― Dramatická výchova
#25 ― Ročníkové projekty na ZŠ - sledování a průběžné vyhodnocování práce žáka
#36 ― Jak jsme zakládali RODIČOVSKÉ KAVÁRNY
#42 ― Comenia Script - metodika psaní
#43 ― Učitel koučem - ochutnávka programu
#47 ― Koncept a cíle ve výuce českého jazyka
#48 ― Stmelovací aktivity na adaptačních kurzech
#50 ― Které otázky jsou cennější než jiné?
#53 ― Flow a jeho vliv na myšlení a vnitřní motivaci k učení
#55 ― Co se děje ve světě?
#60 ― Jak učíme žáky kritickému myšlení, zodpovědnosti za učení a kvalitní spolupráci?
#63 ― Jak si užít výuku dějin 20. století
#69 ― Výroba vaječné tempery podle renesančních mistrů
#82 ― Dílny čtení na 2. stupni
#84 ― Párová výuka (asistent ve třídě)
#85 ― Fotografie v hodinách anglického jazyka: Rozvoj kritického myšlení a vizuální gramotnosti
#90 ― Jak podpořit profesní rozvoj každého z učitelů
#91 ― Jak na třídnické hodiny
#99 ― CinEd - možnosti filmové výchovy na školách
#101 ― Na konstruktivní matematiku s textem
#111 ― Odborné čtenářství v přírodních vědách
#114 ― Inspirace pro 1. stupeň ZŠ
#126 ― Dobré slovo i železná vrata otevírá
#128 ― Kreativní řešení konfliktů: dílna divadla Fórum
#133 ― Jak přesvědčivě mluvit
#134 ― On si začal (Vedení žáků k odpovědnosti na základě poznatků o fungování mozku)
Dílna
#11 ― Čtenářství - záměr autora
#13 ― Metoda Persona Dolls - panenka s osobností
#18 ― Inspirace z badatelských hodin
#26 ― Hv na 2. stupni aneb I "týnejdři" si můžou hrát, o hudebce zazpívat a přitom se bavit, v rytmu reggae valit
#33 ― Evropou křížem krážem s malovaným atlasem
#40 ― Ředitel koučem - ochutnávka programu
#41 ― Žena v čase
#44 ― Český jazyk kompaktně
#49 ― Jak podpořit individuální rozvoj dětí i jejich komplexní hodnocení
#51 ― Poezie a jiné druhy umění aneb jak je propojovat
#56 ― Napříč školou aneb Setkání generací
#59 ― Čtení a hudba spolu ladí
#62 ― POSTCROSSING - pohlednice spojující svět
#64 ― Jděte ven!
#66 ― Formativně s formative
#67 ― Přemýšlení o výtvarném umění - žáci 6. tříd
#68 ― Děti, které přežily Mengeleho
#74 ― Práce s texty v hodinách přírodopisu
#78 ― Jóga pro všechny
#83 ― Mluvnice pro všechny
#87 ― Spolupráce žáků 1. a 2. třídy při zavádění čtenářských strategií metodou Učíme se navzájem
#93 ― Jak připravit prezentaci
#104 ― Nový systém podpůrných opatření - jak dosáhnout maximální podpory pro každé dítě se SVP
#113 ― Metoda tří startů (analyticko-syntetická metoda využívající prvky genetické metody)
#116 ― Přírodovědná čítárna
#117 ― Kritéria hodnocení prezentace
#124 ― Matematická gramotnost - rozvoj klíčových kompetencí žáků pomocí nejmodernějších didaktických pomůcek a metod
#125 ― Čtenářská gramotnost - rozvoj klíčových kompetencí žáků pomocí nejmodernějších didaktických pomůcek a metod
#135 ― Vy jste si na něj zasedla (Komunikace s rodiči)