#25 ― Ročníkové projekty na ZŠ - sledování a průběžné vyhodnocování práce žáka
3. blok

Přihlašování od 23.11.2018 10:00     11.11.2017    8:30 –  11:30    180 min

V dílně se podíváme na koncept a harmonogram realizace ročníkových projektů na ZŠ Ostašov. Nosnou myšlenkou dílny bude "Průběžné sledování pokroku žáka, stanovení cílů, kritérií a indikátorů pro hodnocení projektů".

V dílně se budeme zabývat:

  • sledováním průběžného vývoje "práce" žáka - sledováním pokroku v rámci ročníkového projektu,
  • motivací žáků,
  • hledáním a definováním cílů ročníkových projektů ze strany žáků i učitelů,
  • definováním kritérií a indikátorů pro dobré ročníkové projekty,
  • průběžným formativním hodnocením - reflektováním stavu projektu,
  • výstupy ročníkových projektů a jejich různorodostí (v kontextu ke kritériím hodnocení prací a motivace žáků při zpracování "vlastního" projektu),
  • vzájemným hodnocením a sebehodnocením žáků (projektů),
  • přenosem zkušeností mezi ročníky (sdílením žáků po sobě jdoucích ročníků),
  • finálním hodnocením prací.

V průběhu dílny si vyzkoušíme několik aktivit, které absolvují žáci naší školy, budeme pracovat a doplňovat kritéria hodnocení, tak jak bychom je chtěli mít na našich školách a budeme sdílet naše zkušenosti nebo nápady.

Dílna bude prezentována z pohledu ročníkových projektů žáků devátého ročníku, ale budeme rádi i za pohledy a zkušenosti z prvního stupně.

Lektoři
Aleš Kozák

Kapacita
6–40 míst

Specifikace cílové skupiny
Učitelé 1. i 2. stupně, kteří se ročníkovými projekty zabývají nebo se chtějí zabývat.

Vzdělávací cíl
Sdílet zkušenosti na téma ročníkových projektů či souhrnných prací žáků

Požadavky na účastníka
Pokud máte výstupy z vlastní tvorby (jakékoli podoby), budeme rádi za jejich sdílení.