#52 ― Kontinuální rozvoj čtenářství na 1. stupni ZŠ
2. blok

Přihlašování od 23.11.2018 10:00     10.11.2017    14:00 –  17:00    180 min

V dílně společně: 

  • prodiskutujeme, jak systém rozvoje čtenářství v 1. - 5. třídě (dílny čtení, čtenářské lekce, oborové i čtenářské cíle v naukových předmětech) ve třídě p. učitelky Kateřiny Sládkové přispívá ke kontinuálnímu rozvoji čtenářských dovedností u žáků.
  • prozkoumáme, jak dílny čtení v pojetí p. učitelky Kateřiny Sládkové přispívají k rozvíjení čtenářských dovedností, čtenářského chování a sebepojetí žáků.
  • vyhodnotíme, na které čtenářské cíle ze čtenářského kontinua učitelka v dílnách čtení míří.
  • analyzujeme, z jakých zdrojů učitelka získává informace (důkazy o učení) o čtenářském rozvoji dětí a jak je může využít pro další plánování čtenářského rozvoje dětí.

 Každý účastník v dílně získá materiály, které může využít při plánování vlastních dílen čtení, čtenářských lekcí i lekcí oborových (vlastivěda, přírodověda).

Lektoři
Jiřina Majerová, Kateřina Sládková

Kapacita
12–30 míst

Specifikace cílové skupiny
Pro pedagogy 1. stupně, vedoucí pracovníky škol, které se zaměřují na rozvoj čtenářství

Vzdělávací cíl
viz. anotace

Požadavky na účastníka
V dílně bychom uvítaly, kdyby mohlo být k dispozici čtenářské kontinuum vždy pro dvojici účastníků.