#66 ― Jak můžeme využívat potenciál pedagogů k rozvoji školy?
III. BLOK, kultura podporující učení, vedení škol

Volných míst: 18     23.11.2019    8:30 –  11:30    180 min

Jako ředitelé se snažíme vzdělávat pedagogy. Snažíme se skloubit rozvoj školy s potřebami pedagogů. Tvoříme plány dalšího vzdělávání, posíláme kolegy na semináře. Doufáme, že se inspirují, že „nakazí“ ostatní kolegy a oživí výuku. Ale ono se to neděje. K dětem a ostatním učitelům se nové poznatky nedostanou. V pedagogickém sboru nám rostou profesionálové, kteří se mohou cítit jako osamocení rytíři. Rytíři, kteří nemají v týmu podporu a pochopení. A přitom by mohli svoje zkušenosti sdílet s ostatními kolegy. Ředitelé se různými cestami snaží nastartovat vzájemné učení, ale naráží na bariéry ze všech stran. 

Co s tím můžeme dělat? Jak propojit učitele, aby se od sebe více učili? Jak se nám daří pracovat s potenciálem našich pedagogů? Jak ho rozvíjíme a sdílíme s ostatními pedagogy? A jak nám k tomu může být užitečná kniha „Zavádíme formativní hodnocení“ od D. Wiliama a S. Leahyové? Pojďme spolu hledat odpovědi.

Lektoři
Radek Vystrčil, Hana Antonínová Hegerová

Kapacita
8–20 míst

Cílová skupina
vedení škol

Specifikace cílové skupiny
vedení škol, které podporuje přirozený rozvoj pedagogů.

Vzdělávací cíl
Účastník se dozví, jak jsme vzájemné učení pedagogů vyřešili v naší škole, prozkoumá možnosti podpory rozvoje pedagogů a promyslí, které může ve své škole využít.