#31 ― Dáme to na jedničku? Aneb formativní hodnocení naplno a s radostí
I. BLOK, hodnocení, sebehodnocení, pedagogika

Obsazeno     22.11.2019    10:00 –  13:00    180 min

Na začátku prožijeme (tak trochu jinou a hodně praktickou) modelovou lekci. Vlastní zkušenosti z ní pak propojíme s vybranými strategiemi formativního hodnocení, které v lekci objevíme.  Projdeme přírodovědnou čtenářskou lekcí, v níž využijeme podobné principy formativního hodnocení jako v lekci první. Podrobněji prozkoumáme žákovské výkony a vyzkoušíme si využít formativní hodnocení i na naše vlastní učitelské řemeslo.

Lektoři
Jiřina Hrbáčová, Pavlína Loňková

Kapacita
12–24 míst

Cílová skupina
1. stupeň, 2. stupeň

Vzdělávací cíl
Zjistíme, jak může formativní hodnocení pomáhat žákům přibližovat se k cílům lekce a jak může pomoci nám v naší učitelské práci.